Forhåndsbestilling hos NMJ |
Post Reply ![]() |
Author | |
Ibn Torsdab ![]() Nykommer ![]() Joined: 09 januar 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04 februar 2010 at 17:08 |
Innebærer dette at jeg betaler forskudd, eller skjer betaling når varen leveres?
Tenker da på bestilling via www.nmj.no.
|
|
![]() |
|
Renton ![]() Nykommer ![]() Joined: 03 februar 2010 Status: Offline Points: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Send de en e-post på info@nmj.no og spør
![]() |
|
H0 stort sett norsk
|
|
![]() |
|
Mr. Karlsen ![]() Veteran ![]() Joined: 07 januar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 122 |
Og del da svaret med oss andre, for jeg lurer også på akkurat det samme.
|
|
![]() |
|
Svein_H ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Jeg har forhåndsbestilt flere ganger, både 32a #288 og 26c #399 la jeg inn bestillling på uten å betale noe som helst før jeg hentet de. Bestillingen var heller ikke bindende fikk jeg beskjed om, jeg kunne når som helst trekke den tilbake.
Forhåndsbestilling kan også ha sine fordeler iblant, #399 var utsolgt allerede før den kom i butikken. Svein |
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside www.hjemstad.no ble dessverre drept av Pro ISP da one.com overtok. |
|
![]() |
|
Ibn Torsdab ![]() Nykommer ![]() Joined: 09 januar 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 32 |
Hei, jeg sendte en e-post til NMJ for å spørre om forhåndsbestilling uten forhåndsbetaling kan gjøres via nettsiden. Skal poste svaret når jeg får det.
|
|
![]() |
|
Ørjan ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Kan bekrefte at man ikke betaler før modellen er leveringsklar. Har gjort dette flere ganger.
![]() |
|
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
|
![]() |
|
Takker! |
|
![]() |
|
Øyvind Erik ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 25 mai 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 248 |
Jeg tror at denne usikkerheten om forhåndsbetaling skyldes at mange har forhåndsbetalt BM69-settene som har blitt flere år forsinket. De som forhåndsbetalte fikk vel rabatt, men har måttet vente lenge, og har bundet opp penger. Jeg kan bekrefte det andre skriver i denne tråden: man kan forhåndsbestille, og må ikke betale før varen sendes i posten eller man får den i hånden over disk på Strømmen. Jeg vil derfor anbefale at hvis det er noe du ser du VIL ha, så forhåndsbestill det, så du er sikker på å få det. Er det et begrenset antall modeller tilgjengelig, så får de som har bestilt først. Og det er lettere for firmaet å produsere riktig antall. Det gjelder også andre firma: Hobbytrades El13 får man jo 200,- i rabatt på hvis man bestiller (ikke betaler) nå, nettopp så de kan se at de produserer nok modeller, men ikke så mange at de brenner inne med for mange.
|
|
Øyvind Erik
Planlegger H0 - AC, men med en liten DC-bane i tillegg. NSB diesel/damp. Driftsår 1960 og 2000. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |