Diorama. |
Post Reply ![]() |
Author | |
orwold ![]() Viderekommen ![]() Joined: 09 juli 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06 februar 2010 at 14:54 |
Hei alle sammen. Kald kjeller tilsier at etter en hustri Januar så frister det ikke med anleggbygging.(Jo jeg har varme men ikke nok) Dioramabygging er tingen.Dette var ment som en liten scene for fotografering men det ser ut til å utarte seg.Og takk for det.El 11 fra Trix passerer her en gammel kutter.Har sans for det maritime også, så en malmbåt i scratch er på beddingen.En liten smakebit bare.Håper det faller litt i smak og kan inspisere andre.Fremobygging er flott men passer ikke meg da jeg skal bygge et permanent anlegg.MVH Odd Rune Wold.
![]() |
|
orw
|
|
![]() |
|
orwold ![]() Viderekommen ![]() Joined: 09 juli 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
orw
|
|
![]() |
|
ses ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Veldig bra og artig, men det virker som JBV burde ta seg en tur med noen ballastvogner. Det er vel bare 20 km/t på det sporet der.
![]() |
|
Svein S
|
|
![]() |
|
Du har rett i det.Ballast kommer.Her er det umulig å holde ruta.Takk for hederlig omtale.
|
|
orw
|
|
![]() |
|
Stian ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Det ar da virkelig en EL10 vi ser på første bildet og ikke en 11er
![]() |
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
![]() |
|
Jo takk for rettelsen.Selvfølgelig er det en EL 10.Går litt for fort i svingene.Bra noen er våkne.Takk.
|
|
orw
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |