El 13 |
Post Reply ![]() |
Author | |
Espen ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18 februar 2008 at 16:48 |
Hehe, kan se ut som om jeg sitter på en gullgruve............
Ligger nå en El 13 i original stand, uten eske, på QXL til kr. 2800,- ??????
Fillen, og jeg som solgte en for 900,- for kort tid siden
![]() Men har et par til, dersom dårlige tider
MVH Espen
|
|
![]() |
|
trulss ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 07 juli 2005 Location: Norge Status: Offline Points: 500 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da jeg leste innlegget ditt tenkte jeg det var en selger som hadde satt startprisen litt i høyeste laget. Så viser det seg faktisk at loket er budt opp fra 350,- til 2700,- !
http://www.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=529935748 Selgeren har grunn til å være veldig godt fornøyd, og det er fortsatt noen timer igjen til auksjonen avsluttes -TrulsS Edited by trulss - 18 februar 2008 at 17:04 |
|
![]() |
|
carlf ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Wow, lurer på om El 13 oppussningfeberen her på forumet begynner å slå ut?!
Og jeg ser det er to bydere som kniver om å få den. Men den der er vel virkelig ikke verdt såpass? |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
![]() |
|
Andreas ![]() Veteran ![]() Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Bærer preg av at det er to stykker som har bestemt seg for at "den skal jeg ha"
![]() ![]() |
|
Hilsen Andreas.
|
|
![]() |
|
vetle1 ![]() Veteran ![]() Joined: 20 februar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 169 |
Jeg ville heller ha venta til det kom en el 13 på mj børsen eller lignene til en billigere penge. En el 13 er ikke vert 2700 kr, det fins utrolig mange
13 maskiner i hjemmene til folk.
|
|
Norsk, H0, likestrøm,1960, 1970, 1990-2006
Dovrebanen, Hovedbanen, Arendalsbanen, Sørlandsbanen mvh Vetle Forumet smalspor avd. Arendal |
|
![]() |
|
Espen ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Vel vel, tydelig at noen bare må ha visse ting
![]() Er nå en vogn fra Collector Modell til kroner 2200,- på QXL
Espen
|
|
![]() |
|
morten.h ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Den internvogna der har jeg sett gå for mer enn 3 lapper før........13 loket derimot.....er ny rekord
![]() |
|
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
![]() |
|
morten.h ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
![]() ![]() |
|
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
![]() |
|
carlf ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Solgt! Skal bare ringe Sveits og flytte på litt penger. ![]() ![]() |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
![]() |
|
jopa ![]() Nykommer ![]() Joined: 27 juni 2006 Status: Offline Points: 0 |
Annars kunde en metallkåpa vara kul!
![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |