Dekaler av vingehjulet?? |
Post Reply ![]() |
Author | |
Thomas F ![]() Veteran ![]() Joined: 12 desember 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 206 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29 desember 2007 at 18:38 |
Hei å hå godt folk! Er det mulig å få tak på klistre dekaler av vingehjulet? Har noen arbeidsmaskiner fra kibri jeg har limet sammen og vil ha norske dekaler på den i stede for det tyske som fulgte med..
|
|
Toget går alltid på Indre Enfold-banen.
HO-skala, Code 75, Norskt matriell |
|
![]() |
|
Roger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei!
Prøv hos Amundsen Hobby, da jeg har registrert at han har forskjellige dekalark (vanndekaler) med NSB-vingehjul i sin butikk. NMJ kan også ha dette.
|
|
Med vennlig hilsen
R ![]() “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
![]() |
|
Thomas F ![]() Veteran ![]() Joined: 12 desember 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 206 |
Oki Takk for hjelp
![]() |
|
|
![]() |
|
Snikkaren ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 11 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 716 |
Er det bare vingehjulet du skal ha?
Scandinavian Miniatures har NSB-logo dekaler, med vingehjulet, fra 1935 - 1980, for Di3
Togbutikken har NSB-dekaler, med vingehjulet, for Skd 206.
Ove
|
|
Ove
No problem is so big or so complicated that it can't be run away from! - Charles M. Schulz |
|
![]() |
|
SveinR ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Send meg en PM, så kanskje jeg kan fikse noe for deg.
|
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
![]() |
|
Unnskyld svein, men er helt grønn når det gjelder forkortelser av noen ord
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Yngve ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 21 oktober 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 305 |
PM står for "Privat Melding". Gå inn på profilen hans for å sende en melding.
![]() |
|
Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86
Yngve Forumet Smalspor avd. Bergen |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |