nsb f type6 i modell |
Post Reply ![]() |
Author | |
Stian ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 desember 2007 at 21:10 |
hei jeg sitter her og tenker på om det er så lurt og kjøpe
den i messing fra sm det blir mitt første bygge sett men jeg har
loddet litt før.
men jeg trenger bilder av den i ekte og modell så alle bilder motas med takk ![]() Edited by Stian - 26 desember 2007 at 21:11 |
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
![]() |
|
Stian ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
er det ingen som kann hjelpe?
|
|
Mvh stian |
|
![]() |
|
Andreas ![]() Veteran ![]() Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Litt "off topic", men et råd er kanskje en ide å smøre seg med toldmodighet å vente litt mer enn en time før du spør igjen
![]() |
|
Hilsen Andreas.
|
|
![]() |
|
ok.......
![]() |
|
Mvh stian |
|
![]() |
|
Claes Lislerud ![]() Redaksjon MJ-bladet ![]() Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Hei Stian,
Jeg anbefaler ikke å kjøpe en slik reisegodsvogn som første byggesett. Da synes jeg heller at du skal kjøpe en G3 godsvogn eller en Skd206 fra SkalaDesign. De er mye enklere å bygge. Jeg har bygget en av SM sine to akslede reisegodsvogner og jeg må si at jeg hadde en del problemer å skjønne hvordan den skulle loddes sammen, men G3 vogna er en flott nybegynner modell. |
|
Modellhilsen
Claes |
|
![]() |
|
har du noen bilder av den g3 vogna??
|
|
Mvh stian |
|
![]() |
|
Andreas ![]() Veteran ![]() Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
![]() Her har du et bilde av en G3 vogn... Litt råtten men
![]() http://www.messingmodeller.no/default.asp?MainCatID=3&SubCatID=6&ID=26 Link til litt om byggesettet på SM.
Edited by Andreas - 27 desember 2007 at 12:44 |
|
Hilsen Andreas.
|
|
![]() |
|
Snikkaren ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 11 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 716 |
Hva med disse bildene: http://www.jernbane.net/script/dispenhet.asp?enhet=1856&kat=Godsvogner&katID=
|
|
Ove
No problem is so big or so complicated that it can't be run away from! - Charles M. Schulz |
|
![]() |
|
takker for svar
![]() |
|
Mvh stian |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |