karett vogner |
Post Reply ![]() |
Author | |
Stian ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 november 2007 at 22:08 |
hei er det mulig og få tak i karret vogner i modell jeg vet at carlf
har noen og de er nydelige men hvor får jeg tak i dem?
![]() |
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
![]() |
|
Stian ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
er det ingen som vet hvor man får tak i karett vogner???
![]() |
|
Mvh stian |
|
![]() |
|
KjellAn ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1012 |
Hva slags type er du på jakt etter?
Med karét-vogner forstår jeg vogner med separate dører langs vognsiden til hver kupé. Det finnes flere typer eldre karét-vogner på markedet - fra de fleste MJ-fabrikanter, og både 2-akslet og 3-akslet i tillegg til boggivogner. Ta en kikk i katalogene eller på websidene til de merkene du liker best. |
|
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
|
![]() |
|
du har oppfatet det riktig jeg er interesert i både 2 og 3 akslet men
jeg tipper roco ikke har noen flere i gjenn av den 3 akslede som carlf
har
men det er 2 og 3 akslede jeg er på utkikk etter |
|
Mvh stian |
|
![]() |
|
det var bare 3 akslede på www.roco.cc
de må fornorskes men det bryr meg ikke så mye men hvor får jeg tak i to akslede? |
|
Mvh stian |
|
![]() |
|
MY1201 ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 819 |
Du kapper av den midterste akselen på den med tre aksler! :D
|
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
![]() |
|
carlf ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Her har du et bilde av vognen i question:
![]() Jeg kjøpte den første i Modellcampagniet før de kastet inn håndkledet, nummer to fant jeg på en messe. De hadde tildekkede vinduer og så kjedelige ut, men jeg fant potensialet, åpnet vinduene og malte taket pluss detaljer. Herlig! |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
![]() |
|
den var nydelig kann jo ligge ut anonser under ønskes kjøpt.
|
|
Mvh stian |
|
![]() |
|
carlf ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Jepp, kanskje den beste måten å få det til på... Og du kan jo referere til bildet mitt jeg poster her, så er saken let å forklare
![]() |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
![]() |
|
hvist jeg får lov til og låne bildet så er det knall
![]() |
|
Mvh stian |
|
![]() |
|
Det kan du
![]() |
|
Hilsen Carl-Frederic
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |