mj-butikk i stavanger? |
Post Reply ![]() |
Author | |
einjen ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 april 2006 at 13:18 |
Finnes det noen mj-butikk i stavanger?
|
|
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|
![]() |
|
RuneB ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 05 desember 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 33 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, men den har ikke så godt utvalg Butikken heter Birkemo, og ligger i Asylgata, ikke langt fra domkirken. Edited by RuneB - 07 april 2006 at 13:26 |
|
![]() |
|
Ørjan ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Du har også lekebutikken nede i Østervåg som har Märklin. Ganske godt utvalg og.
![]() |
|
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
|
![]() |
|
b e pedersen ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Stavanger Lokomotiv & Vogn Fabrik ANS
har besøksadresse Bjerkreimsg. 17, 4015 Stavanger,
men jeg aner ikke om de har noen forretning ...
![]() Se også:
Edited by b e pedersen - 07 april 2006 at 13:40 |
|
Bjørn Egil
|
|
![]() |
|
traiNman ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Birkemo i Asylgtaten er en har for tiden bra utvalg i Roco og annet. Hos Hustedt i Østervåg som selger Märklin anbefales å kontakte betjeningen da dyrere ting som lokomotiver visstnok ikke ligger fremme i butikken. (Disse to ligger ikke mer enn ca hundre meter fra hverandre.) Stavanger Lokomotiv- og Vognfabrikk ANS har ikke butikk. Men du kan jo kontakte Simon Thornhill angående den saken, den adressen ovenfor tror jeg er foreldet. Petter |
|
![]() |
|
b e pedersen ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
.. mener du en ikke kan stole på Gule Sider en gang, nå altså ...? |
|
Bjørn Egil
|
|
![]() |
|
traiNman ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Vel, som sagt, jeg er ikke sikker. Men jeg tror han som bodde der har flyttet. Derfor anbefaler jeg deg å kontakte Simon. Petter |
|
![]() |
|
-TUR- ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 278 |
Den adressen er til en av eierene av SL&VF, men det er ikke der "goodiesene" er lagret. Kontakt Simon (f.eks. via http://www.slvf-ans.com ), så kan han hjelpe derifra. |
|
-TUR-
Tore Urvik |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |