Cargonet i ny design? |
Post Reply ![]() |
Author | |
ben ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 139 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18 oktober 2007 at 19:51 |
Hei,
nå er ikke alltid jeg helt oppdatert, så dette er antagelig noe som har gått meg hus forbi, er det lenge siden Cargonet fikk nytt design på lokene sine? Såg ett El16 i lysgrå lakkering på OSL (flybensintoget) da vi passerte forbi med flytoget i dag. Ut fra det lille glimte jeg fikk med meg såg det veldig moderne og bra ut. Er det mange lok som er lakkert slik?
Ben-S
|
|
Ben-Sigvald
SBB H0 og H0e DCC PC-styrt med Windigipet |
|
![]() |
|
Andreas ![]() Veteran ![]() Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei,
Tror så langt det bare er de 6 El 16 lokene som er kjøpt tilbake som er lakkert om...
Tror de første ble lakkert i mars måned...
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
![]() |
|
eika ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1632 |
Det er en stund siden første lok kom i ny farge ja. Det er vel lokene som kommer i retur fra sverige som er de første med den nye sølvlakken. Tror hvertfall det er tre lok som er omlakkert hittil.
Eirik
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
![]() |
|
studenten ![]() Viderekommen ![]() ![]() Joined: 27 juli 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 153 |
Er det dette som er Cargonets nye design?
|
|
![]() |
|
LarsR ![]() Veteran ![]() Joined: 12 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 143 |
Mvh LarsR
NSB Nordlandsbanen 1958 - 2010 |
|
![]() |
|
Andreas ![]() Veteran ![]() Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Enig med deg, Lars. Har blitt ganske bra det der
![]() |
|
Hilsen Andreas.
|
|
![]() |
|
Stian ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
hadde ikke hatt noe i mot og ha en sånn 16 maskin i cn sine nye farger
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
![]() |
|
Stian ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
jeg så en sånn 16 maskin i bergen i dag!
![]() ![]() |
|
Mvh stian |
|
![]() |
|
Yngve ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 21 oktober 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 305 |
Har sett EL16 i Bergen et par ganger de siste ukene. Har utsikt bort mot lokstallen og Cargonet terminal fra Høyskolen. Veldig artig syn når man er vant til å se EL14 hver eneste dag.
Skulle veldig gjerne hatt EL16 i sølvgrå CN design i modell.... |
|
Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86
Yngve Forumet Smalspor avd. Bergen |
|
![]() |
|
hmm du har jo en el 16 fra før og morten h har lakk sprøyta
![]() |
|
Mvh stian |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |