Woodland mod-u-rail |
Post Reply ![]() |
Author | |
Unge_Lafton ![]() Nykommer ![]() Joined: 12 mai 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 juni 2009 at 13:14 |
Hei.
Noen som har bygd anlegg med Woodland mod-u-rail ?
|
|
Mvh
Joachim Lafton |
|
![]() |
|
LokoJon ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 12 mars 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 219 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei !
Jeg har brukt konseptet på konstruksjon av mine moduler. Smart løsning som er lett å håndtere. Sjekk i forumet på min tråd under Webloggene: "CenterVille og SmallGarden Station" Her ser du hvordan jeg har adaptert systemt til min egen løsning. Jeg har kjøpt standard isoporplater fra Maxbo og brukt Woodland sinde raisere. Fungerer godt.
Jeg har ikke kjøpt og bygget disse selv, men ut fra mine erfaringer skulle de være gode produkter til å skape fleksible løsninger med.
|
|
Hilsen fra
LokoJon - Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn - Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra ! |
|
![]() |
|
ses ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
LokoJon: Du bør se litt på den webloggen du henviser til, for den var ikke så veldig brukervennlig. Tekst ligger delvis oppå hverandre og lenkene i menyen er bare delvis virksom/klikkbar. Jeg har testet med både FIrefox og MSIE, så dette virker ikke å være browseravhengig heller.
|
|
Svein S
|
|
![]() |
|
LokoJon ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 12 mars 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 219 |
Hei !
Webloggen jeg henviser til, ligger jo her på forumet, og jeg kan ikke se noe galt med den ?
![]() Takk for tilbakemelding uansett
![]() |
|
Hilsen fra
LokoJon - Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn - Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra ! |
|
![]() |
|
Her ser du skjermbildet fra min pc: ![]() |
|
Hilsen fra
|
![]() |
|
ses ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Ja, det var hjemmesiden din jeg kommenterte. LEste visst ikke godt nok det du skrev. Sorry.
|
|
Svein S
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |