Noen som har bilde av toget som gikk 1.Mai??? |
Post Reply ![]() |
Author | |
ROBEL ![]() MjF-styremedlem ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 277 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03 mai 2007 at 19:48 |
......... |
|
Det som ikke kan repareres, kan i allefall plukkes i stykker.
|
|
![]() |
|
morten.h ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du tenker på sånne tog som har bannere som sier "nei til ja", "bort med vekk" osv.....er svaret NEI.......sånne tog går fortsatt analogt
![]() |
|
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
![]() |
|
Bjørnar Berge ![]() Viderekommen ![]() ![]() Joined: 11 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 51 |
Vel eg har ikkje bilete, men eg gjekk i et og holdt appell på Langebrutorget i Førde.
Nokon andre som gjekk i tog 1. Mai?
|
|
![]() |
|
carlf ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Husker den ene gange jeg gikk i et slikt tog. Jeg visste den gang ikke hvorfor man feiret 1. mai, trodde det var noe "jippi, det er snart 17.mai"-tog... Mange år siden, i år brukte jeg dagen hjemme foran en modul av en koslig stasjon på en koslig øy i Middelhavet...
|
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
![]() |
|
Christian ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Her i heimen fikk hagen en skikkelig overhaling før kvelden ble rundet av med peanøtter, øl og MJ.
Med andre ord: en svært byttig dag.
|
|
Tut, tut.
|
|
![]() |
|
Andreas ![]() Veteran ![]() Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Her er en utenom om det vanlige... Var på jobb 1. mai jeg...
![]() |
|
Hilsen Andreas.
|
|
![]() |
|
Per-Inge-2613 ![]() Veteran ![]() Joined: 14 desember 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 153 |
Var nye bussruter her i Bergen som startet 1. mai, så det ble intet tog på meg, men en god del buss ;)
|
|
MvH
Thomas Olsen |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |