Godt nytt år! |
Post Reply ![]() |
Author | |
Roger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29 desember 2006 at 06:16 |
Hei! Dette blir min siste melding for i år, da jeg blir uten internett til over nyttår. Så derfor vil jeg bare benytte anledningen til ønske dere alle ett riktig godt nytt år! Edited by Roger - 29 desember 2006 at 06:16 |
|
Med vennlig hilsen
R ![]() “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
![]() |
|
Morten Jacobsen ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Godt nytt år til deg også Roger. Og takk for at jeg har fått lov til å sitte i styret sammen med deg. Du har vist handlekraft i å finne løsninger i de svært vanskelige sakene vi er satt til å jobbe med.
|
|
Morten Jacobsen (MJ)
H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO |
|
![]() |
|
TomL ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 505 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Godt nytt og fredelig år til alle her på Forumet ! Håper på hektisk byggeaktivitet og massssse bilder her på forumet i det nye året ! Takker samtidig tillitsvalgte i MJF for utført arbeid i året som har gått. Nyttårshilsen fra Tom Lynga |
|
Det enkle er ofte det beste...
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |