Hobbytrade Peterson MZ |
Post Reply ![]() |
Author | |
Jonas ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 16 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 416 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 oktober 2009 at 20:11 |
Hei. Lurte på å handle meg Hobbytrade sin MZ med Peterson lakkering og dra på 3 NSB Habbins vogner.
Noen som vet åssen Hobbytrade funker med digitaldekoder og Roco Multimus? Hvordan det går, Krappeste svingradius? |
|
H0 - Tysk-Svensk-Norsk
|
|
![]() |
|
Per Einar Orebe ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har en TMZ med lyddekoder. Har ikke hatt noe som helst problem med denne. Kjører under Digitrax med DCC system. Jeg har også kjørt den på en ROCO startsett bane, også dette ganske uproblematisk (Gammel Roco mus - den lille) |
|
![]() |
|
Ørjan ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Funker helt topp det. Har både TMZ og MZ og bruker Roco Multimaus her hjemme. Svingradius er eg ikke sikker på.
|
|
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
|
![]() |
|
Per-Inge-2613 ![]() Veteran ![]() Joined: 14 desember 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 153 |
MZ"en funker fint i 360mm radius hvertfall
|
|
MvH
Thomas Olsen |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |