borr |
Post Reply ![]() |
Author | |
kokken ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30 mars 2009 at 14:18 |
hei, jeg prøver å finne små borr på størrelse 0,3 - 1mm, men finner ikke noen som har dette. tar gjerne i mot tips
|
|
![]() |
|
Mr Bridger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kjenner en Togbutikk som kan bestille inn iallefall
![]() |
|
![]() |
|
SveinR ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Ikke for å trå noen haqrdt på tærne, men send en mail til post@skaladesign.no, de har bor sett i to størrelser. 0.3 - 1,2mm og 1.2mm til 3mm
|
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
![]() |
|
kokken ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
takker for gode tips
|
|
![]() |
|
TomL ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 505 |
Takk til Kokken !
Nå fikk jeg også tak i små bor
![]() MJ-Hilsen Tom Lynga
|
|
Det enkle er ofte det beste...
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |