Høyspent master i sving? |
Post Reply ![]() |
Author | |
Jonas ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 16 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 416 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27 desember 2008 at 17:50 |
Var på Hobby train i dag men siden de ikke hadde loket jeg skulle ha inne handlet jeg litt småtteri siden jeg allerede var der, Blant dem handlet jeg 5 høyspentmaster (sånne over jernbanen med disse ledningene, husker ikke hva de heter! ![]() Valgte å ikke ta noe de kalte "Professionell ledning" og tok heller en enklere men kortere variant som var ferdig bøyd (dette vet vel dere som har sånne master?) Men nå kom jeg til et lite problem, Hva gjør jeg med disse "ledningene" i sving? Jeg skal ha disse 5 mellom stasjonen min og fjellet og det er bare sving der... Åssen gjør man dette? Forklar gjerne med bilder ![]() Takk på forhånd, Jonas |
|
![]() |
|
Mr. Karlsen ![]() Veteran ![]() Joined: 07 januar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 122 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lommeboka får svi! Flere master og kortere avstand mellom mastene blir nødvendig.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |