Roco dobble container vogner |
Post Reply ![]() |
Author | |
Jonas ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 16 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 416 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 januar 2009 at 13:35 |
Bestilte nå i stad 2stk. av disse
Men det jeg lurer på er om disse klarer Roco sine GEOLine skinner i sving? Og eventuelt litt bråere svinger?
Mvh Jonas.
|
|
![]() |
|
Claes Lislerud ![]() Redaksjon MJ-bladet ![]() Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg trur nok ikke det skal være noe problem. Jeg har selv 2 slike vogner og de kan ha temmelig krapp svingradius. Nå har ikke jeg hverken R3 eller R2 svinger... Minste radius som jeg har er Peco Medium penser.
|
|
Modellhilsen
Claes |
|
![]() |
|
Jonas ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 16 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 416 |
Ja, ok.
Takker for svaret. Var litt redd for dette da jeg har ett noe smalt anlegg og må ha såpass som R3 rundt. Kan også forekomme krappere svinger.
Passer disse fint bak tyskt/Svenskt?
|
|
![]() |
|
Claes Lislerud ![]() Redaksjon MJ-bladet ![]() Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Ja det vil jeg tro går utmerket. CargoNet har nesten like vogner og de kjøres i ARE toget som går mellom Oslo og Narvik gjennom Sverige.
ÖBB er jo Østerrikes jernbaner og demmes vogner er nok ganske mye i Tyskland.
|
|
Modellhilsen
Claes |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |