HO nybegynner trenger informasjon |
Post Reply ![]() |
Author | |
norpixx ![]() Nykommer ![]() Joined: 14 desember 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 desember 2008 at 13:45 |
Hei på dere,
etter 18år vil jeg begynne å bygge opp et anlegg som jeg hadde engang i mine unge dager. Har nesten ingen utstyr kun lokomotiver og vogner trafoer fra gamle østtyskland og diverse trær og hus...men ingen skinner...
Hvor får jeg kjøpt slike ting i Grimstad område? Edited by norpixx - 14 desember 2008 at 15:32 |
|
![]() |
|
Snikkaren ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 11 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 716 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ove
No problem is so big or so complicated that it can't be run away from! - Charles M. Schulz |
|
![]() |
|
Mr Bridger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Du er hjertelig velkommen til den lille butikken min på Bergemoen ja
![]() |
|
![]() |
|
norpixx ![]() Nykommer ![]() Joined: 14 desember 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
hvor henne holder du på?
|
|
![]() |
|
Mr Bridger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Veibeskrivelse og litt info her : http://www.togbutikken.no/article.asp?id=36. Ring gjerne på forhånd da jeg tar meg litt fri nå i desember.
Edited by Mr Bridger - 14 desember 2008 at 16:06 |
|
![]() |
|
Sarp ![]() Nykommer ![]() ![]() Joined: 06 januar 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
har dere ikke märklin?
|
|
Märklin H0 anlegg
|
|
![]() |
|
Nope, dessverre. Men alle lokomotivene fra Hobby Trade fåes i AC (vekselstrøm) for Märklin-system.
Edited by Mr Bridger - 08 januar 2009 at 00:14 |
|
![]() |
|
Chr. Lil. ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 08 januar 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 246 |
Artig sammentreff, sitter her i Grimstad selv og har store ønsker om å starte opp igjen med mj :) Men skal snart flytte oppover, så satse på at jeg får litt mer plass da
![]() Edited by Chr. Lil. - 08 januar 2009 at 21:39 |
|
![]() |
|
Chr. Lil. ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 08 januar 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 246 |
![]() |
|
Oar"n ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 09 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 188 |
Kan opplyse at Smallsizebutikken i Kristiansand (eller Teknisk Hobby som den het fram til i fjor) har et lite utvalg av norsk og utenlands Roco-materiell. Og altså kun det. Man kan også bestille Rocoartikler hos dem. |
|
Hilsen
Roar Børte |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |