Peterson MZ |
Post Reply ![]() |
Author | |
Mr. Karlsen ![]() Veteran ![]() Joined: 07 januar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 122 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12 oktober 2008 at 19:36 |
Jeg hører rykter at Hobbytrade skal komme med en MZ utgave lik Peterson`s. Kan noen bekrefte dette?
Isåfall, kommer det en modell av begge lokene, siden de har forskjellige designvarianter, og vil vi få se en modell med lyd?
|
|
![]() |
|
eika ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1629 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hobbytrade har jo levert andre Mz"er med lyd vel, så det er ikke usansynlig Petersons og vil komme med det alternativet.
Eirik
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
![]() |
|
Christian ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Peterson variant kommer. Det fikk vi bekreftet på messa i Bergen. |
|
Tut, tut.
|
|
![]() |
|
Mr. Karlsen ![]() Veteran ![]() Joined: 07 januar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 122 |
Nice! Da blir det ett kjøp.
![]() |
|
![]() |
|
Hermann ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 12 august 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 13 |
Ønsker meg en sånn til min bane jeg og, vi får vente å se. :)
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |