Hjelp med damplok |
Post Reply ![]() |
Author | |
Jonas ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 16 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 416 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06 oktober 2008 at 18:57 |
har kommet over noen damplok og jeg vurderer minst 1 av disse.
men aner ikke hvordan de ser ut og selger hadde problemer med å få til bilder. har sett på nmj, amundsen og roco sin hjemme side men ikke funnet hvordan disse ser ut. kan noen hjelpe meg med å finne et fint bilde av disse 3 damplokene fra roco? Art. 43240 DB 001 150-2 Art. 43262 DB BR044 1737-8 Art. 43249 DB BR23104 mvh. Jonas ![]() -Jo før jo heller ![]() Edited by Jonas - 06 oktober 2008 at 18:59 |
|
![]() |
|
hoffno ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 06 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 48 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vidar -KMJK-
|
|
![]() |
|
Jonas ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 16 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 416 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
takker for hjelp osv.
kjøpte ett lok av han. Dette er 10-15 år gammelt fikk jeg vite. "Reperatøren" på Hobby train har det nå for å frese av litt og digitalisere det. men siden dette er så gammelt, trenger jeg å smøre det opp? (Kjøpte br001 forresten) |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |