Eina/skreia godshus |
Post Reply ![]() |
Author | |
Mr Bridger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 mai 2008 at 09:40 |
Jeg er nesten skråsikker på at det er mange her som har dette byggesettet liggende, og som muligens aldri kommer til å få bygget det. Hvis noen av dere, i et innfall av selvinnsikt og vennlighet, ville finne på å selge det til meg, lover jeg at det vil få et godt liv på Grimstad stasjon. Du vil i tillegg kunne komme å besøke det så ofte du måtte ønske, enten hjemme hos meg eller på diverse FREMO-treff i inn- og utland.
![]() NMJ har ikke noen på lager nå, derfor denne bønn... ![]() |
|
![]() |
|
J-I Hansen ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 675 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en, som er nesten ferdig bygget. Mangler bare lakkering, før siste sammensettingen.
Men å selge den? Nei, jeg har nemlig klokketro på at jeg en vakker dag skal få bygget en passende stasjon for denne.
![]() En forgreningsstasjon til og med... Flott skal det jo være
![]() PS Kan jo i samme slengen gjette hvor mange som har ønsket å selge signaler fra Hobby-Train til meg ...
|
|
![]() |
|
Mr Bridger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Ser ut til at det ordnet seg gitt
![]() |
|
![]() |
|
Gedsom76 ![]() Nykommer ![]() ![]() Joined: 13 november 2007 Location: Sweden Status: Offline Points: 20 |
Hej
Lokstallen hobby verkar ha Eina godshuset i lager.
NMJ också men det kanske inte stämmer?
Sen verkar det då och då dyka upp NMJ byggsatser på ebay.de för ca 40euro. Bl a detta godshus.
Har någon här NMJ:s Solbackens banvaktarstuga som de kan tänka sig att sälja till mig? För den är jag på jakt efter.
MVH
Gerhard S
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |