Pizza anlegg |
Post Reply ![]() |
Author | |
Ole P ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 28 september 2006 Location: Bergen Status: Offline Points: 194 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 mars 2008 at 23:04 |
Nå har vinteren kommet til vestlandet og hva var mer naturlig enn å lufte "frossen pizza" anlegget ute i vårsolen med snø i bakgrunnen? Har laget et lite pizza anlegg i H0e med en radius på 60 cm. Siden det er vinter på anlegget så har det tittel "frossen pizza". ![]() ![]() Til slutt et flyfoto
![]() Edited by Ole P - 24 mars 2008 at 23:22 |
|
![]() |
|
Roger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei!
Størrelsen tatt i betraktning ut fra hvordan det ser ut på bildene, lurer jeg på om radiusen er 60 cm? Er du sikker på at radiusen ikke er 30 cm, og at det er diameteren som er 60 cm?
Anlegget var ihvertfall utolig fint, og å ta bilder av det utendørs gir det ytterligere "liv".
Kjøpt H0e-startsett på tilbud like før jul, du også?
|
|
Med vennlig hilsen
R ![]() “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
![]() |
|
Ole P ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 28 september 2006 Location: Bergen Status: Offline Points: 194 |
Hei der Roger!
Helt riktig som du påpeker, radiusen er 30 cm og diameteren er 60 cm. Var litt trøtt når jeg postet innlegget. Og helt riktig slutning vedrørende tidspunktet for anskaffelsen.
Nå får vi se om det kommer flere bilder om ikke så lenge.
Mvh
![]() |
|
![]() |
|
Litt flere bilder før snøen smelter!
Skal bli godt å komme opp til hytten etter en lang dag på isen.
![]() Litt fyr i peisen på en kald vinterkveld varmer godt.
![]() |
|
![]() |
|
Jonas ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 16 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 416 |
kjempefint lagd! det er virkelig perfekt hjemmelagd pizza
![]() men angående det tilbuds settet, toget mitt har stoppet å gå! nesten ikke kjørt. kjørt kansje 1 time totalt... |
|
![]() |
|
Roger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Hei!
Det var synd du var så uheldig med H0e-settet ditt.
Kjøpsloven gjelder heldigvis også mj-produkter. Jeg foreslår derfor at du kontakter selger slik at du kan få reparert lokomotivet ditt, eller at det erstattes med ett nytt sett. Eventuellt har man krav på å få kjøpet hevet og pengene tilbake, dersom den defekte varen ikke repareres eller erstattes med en ny.
Lykke til!
|
|
Med vennlig hilsen
R ![]() “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |