HAG El18 |
Post Reply ![]() |
Author | |
bergsagel ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 08 februar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 mai 2008 at 18:54 |
Jippi
Hag sin El18 er på plass hos Birkemo i Stavanger!
4750 blanke
![]() Kjempeflott modell
LØP OG KJØP!
|
|
![]() |
|
PaTrond ![]() Viderekommen ![]() Joined: 09 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 105 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Går den AC? Er den på nettet noe sted? |
|
|
|
![]() |
|
Snikkaren ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 11 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 716 |
Ove
No problem is so big or so complicated that it can't be run away from! - Charles M. Schulz |
|
![]() |
|
bergsagel ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 08 februar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 151 |
Den var dc m/lyd. Hadde flere, men vet ikke om de hadde ac. |
|
![]() |
|
PaTrond ![]() Viderekommen ![]() Joined: 09 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 105 |
De hadde AC med lyd.. håper de får den igjen..
Edited by PaTrond - 18 mai 2008 at 15:32 |
|
|
|
![]() |
|
Togbutikken ![]() Kommersielle aktører ![]() ![]() Joined: 02 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 235 |
Her er et lite bilde av herligheten. Vi har nå solgt alle eksemplarene vi fikk inn, men det er mulig at vi kan skaffe ytterligere et par-tre stykker. Send mail til togbutikken hvis det er av interesse, så skal vi se hva vi kan gjøre...
![]() http://www.togbutikken.no Edited by Togbutikken - 18 mai 2008 at 11:27 |
|
![]() |
|
Kjell H. ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2479 |
Det ser ut som den nye utgaven har fått et annet nummer enn den første fra Hag?
Allikevel er det for dårlig at man ikke har klart å rette slike åpenbare feil som tetting av "hull" for tyfoner over frontlykt. Bredere slepestykke på pantografer, dørhåndtak, førerstand på feil side osv.
Dette er ikke tilfredstillende for en såpass kostbar modell!
|
|
![]() |
|
Øyvind Erik ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 25 mai 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 248 |
Jeg kjøpte en AC uten lyd hos Trønderfrim i Trondheim på tirsdag denne uken. Så langt jeg kunne se hadde han både AC med lyd og flere DC med/uten lyd igjen. For en måned siden fikk jeg også plukket opp den siste "norske" Mehano CD 66 han hadde i AC. Så det blir litt mer moderne materiell på meg når jeg etterhvert skal bygge bane enn jeg egentlig hadde planlagt.
Edited by Øyvind Erik - 25 mai 2008 at 12:52 |
|
Øyvind Erik
Planlegger H0 - AC, men med en liten DC-bane i tillegg. NSB diesel/damp. Driftsår 1960 og 2000. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |