Hva skal man Velge? |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Author | |
eika ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1629 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har fortsatt litt vondt for å forstå alle problemene akkurat du sliter med.. selv har jeg programert både Lenz, Digitrax. Zimo (G-skala) og Broadway limited (lyd) uten problemer på NCE anlegget på klubben. Det er (som Knut sier) ikke noe større problem og få programert et lydlok her nede selv om kortslutningsmeldingen kommer i displayet. Har du egentlig i det hele tatt et NCE anlegg? Jeg begynner lure litt på om ikke du har et gammelt system One anlegg med eldre software. Uansett burde tipset til halvor og forsøkes før du gir helt opp... Eirik |
|
![]() |
|
Wickerman ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har et 2 år gammel system one, har vært slik fra dag 1(sikkert gammel softvare, selgen sa det bare var testet). Selv om det står kortslutning skal det ikke være noe problem, spurte knut om det. Men det hjelper ikke så mye. Mens på yahoo forumet ble det som beskrevet som over(innlegget). Men får teste ut Halvors ide først. Slik at man får belastningen på dekoderen under 1 amp ved programering. Jeg har programert lenz, zimo og lydekodere i Horten uten problem. Jeg har ikke gitt opp ennå. Kan ikke gi opp så lett |
|
A matter of life and death
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |