Steamup hos Finn |
Post Reply ![]() |
Author | |
Overkonduktøren ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 24 desember 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 168 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 juni 2012 at 17:09 |
Finn inviterte til steamup i dag, og det ble en trivelig affære med masse lok, tog kjøring og folk.
Jeg fikk tatt lite bilder, -pri 1 var kjøring i dag! Men noen ble det: Cirka 2/3 av banen til Finn. Kjempeanlegg å kjøre på! Masse tog og folk til tross går det smertefritt med lite venting for kryssende tog. Bildet ble tatt før kjøringa. ![]() "Eina stasjon" (stasjonsbyggningen); en vinters arbeide og litt til bare på stasjonsbyggningen. En godt fundert stasjon som gir plass til mye tog i begge retninger, og klargjøring samtidig. ![]() En alldeles kjempeflott trelasthandel! Atlantic på vei ut fra sidesporet. ![]() Her er Argyll i forgrunden, mens en lengre togstamme settes sammen etter "Maradonametoden" i nabosporet. ![]() Dette var første skikkelige kjøringa med materiellet mitt på en ordentlig hagebane. Tunga rett i munnen, og de største ulykkene blir ungått. Dårlig middel en plass, og en avsporing for min del. Ellers gikk alt "som på skinner". Tusen takk for en hyggelig mottakelse hos vertskapet og Livingsteam!
Edited by Overkonduktøren - 02 juni 2012 at 17:10 |
|
Modelljernbanebloggen:http://runekleven.blogspot.no/
|
|
![]() |
|
Doogledee ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 04 juni 2012 Location: Norge Status: Offline Points: 134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil bare si tusen takk for at vi fikk komme å se. Veldig moro.
Ble ett Lady Anne byggesett med hjem så nestegang så satser jeg på å ha mitt eget lok å kjøre også :) Edited by Doogledee - 04 juni 2012 at 15:12 |
|
mvh,
Leif |
|
![]() |
|
ses ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Og "Finn" er ?
|
|
Svein S
|
|
![]() |
|
eika ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1624 |
![]() |
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
![]() |
|
krsven ![]() Veteran ![]() Joined: 13 juli 2010 Location: N Status: Offline Points: 287 |
Heisann.
Finn er en meget hyggelig kar som har drevet med teknisk hobby i mange, mange år. Som de fleste andre hagejernbaneeiere så ligger også han "litt lavt i terrenget" med tanke på å offentliggjøre for en hel verden hvor det finnes skinner og spor. Hagejernbanetreffet var et kombinert selskap for biologisk familie + livesteamfamilie.
|
|
krsven
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |