Sporveksellodd i modell? |
Post Reply ![]() |
Author | |
Svein_H ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2126 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 april 2010 at 12:56 |
Noen som vet om de gamle norske sporvekselloddene finnes i modell, og evt hvor man kan få tak i slike?
Svein |
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside www.hjemstad.no ble dessverre drept av Pro ISP da one.com overtok. |
|
![]() |
|
Roger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei Svein!
Sjekk denne tråden for fungerende og statiske håndomkastere.
|
|
Med vennlig hilsen
R ![]() “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
![]() |
|
Svein_H ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2126 |
Takk for linken Roger!
![]() Tråden du linket til var 5 år gammel, så jeg var innom og kikket litt på sidene til Teknobygg og Weinert ikveld, og begge to har faktisk veksellodd som kan minne om den norske. Svein |
|
Min hjemmeside www.hjemstad.no ble dessverre drept av Pro ISP da one.com overtok. |
|
![]() |
|
Mr Bridger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Tar meg den frihet å legge ut et bilde fra sporveksellodd jeg leverte til Jon Einar. Det er Weinert nr. 7230.
![]() |
|
![]() |
|
Det er den der jeg er ute etter ja. Takk for hjelpen Tore, har sendt deg en mail.
![]() Svein |
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |