Rund eller firkantet? |
Post Reply ![]() |
Author | |
Roger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 april 2010 at 12:59 |
Hei!
Jeg lurer på om noen av dere har kjennskap til ÖBB-kjøreledningsmastene til Viessmann (prod. nr. 4125 og 4126), og kan fortelle meg om disse mastene er runde eller firkantede (med avrundede hjørner)?
|
|
Med vennlig hilsen
R ![]() “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
![]() |
|
jhh61no ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei
Har ikke disse selv, men det er mulig du klarer å se dette ut fra disse bildene
|
|
Jarle H Hansen
Bergen Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++ |
|
![]() |
|
Roger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Hei!
Dette er Viessmanns eget produktbilde, og omtrent det eneste som ligger ute på nett av disse mastene. Den kan tilsynelatende se rund ut, men samtidig later det til at den kaster litt skygge. - Noe som kan tyde på at den er firkantet med avrunnede hjørner. Jeg synes det er vanskelig å bedømme ut fra det eneste produktbildet tilgjengelig, og postet derfor ett spørsmål her i håp om at noen har sett disse, eller har dem tilgjengjengelig.
|
|
Med vennlig hilsen
|
![]() |
|
b e pedersen ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Jeg har blåst bildet av 4125, Roger, og er ganske så sikker på at masten er rektangulær ...
![]() |
|
Bjørn Egil
|
|
![]() |
|
Hei!
Ja, det ser utvilsomt slik ut.
Samtidig ser det bildet du har forstørret noe anderledes ut enn det som er vist i linken over. -Spesiellt med tanke på hvordan uteliggerne og isolatorene er festet til selve stolpen.
|
|
Med vennlig hilsen
|
![]() |
|
b e pedersen ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Enig i det, men det er fra siden til Viessmann ...
|
|
Bjørn Egil
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |