Båter |
Post Reply ![]() |
Author | |
pedro ![]() Nykommer ![]() ![]() Joined: 06 desember 2009 Location: Norge Status: Offline Points: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 desember 2009 at 23:23 |
Hei alle modellfrelste
![]() Er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvor jeg fåt kjøpt båter i 1:87 ???
Har funnet noe "småtterier" men lite utvalg. Er på utkikk etter det meste men først og fremst er det båter av litt størrelse jeg ikke finner. Tenker da på passasjerskip, tankbåter ol.
|
|
![]() |
|
Snikkaren ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 11 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 716 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan dette være av interesse: Bearco Marine
|
|
Ove
No problem is so big or so complicated that it can't be run away from! - Charles M. Schulz |
|
![]() |
|
pedro ![]() Nykommer ![]() ![]() Joined: 06 desember 2009 Location: Norge Status: Offline Points: 0 |
mye fint der, takk for tipset. Koster jo en del dette da......
flere tips?
|
|
![]() |
|
Mr Bridger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Denne saken fra Artitec er flott!
![]() |
|
![]() |
|
Morten Jacobsen ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
Artitec har jo også norske fiskeskøyter. finnes i hyllene hos NMJ |
|
Morten Jacobsen (MJ)
H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO |
|
![]() |
|
Sven Ole ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 241 |
Jeg har kjøpt et byggesett av "WP Neptun" fra Graupner. Dette er riktignok en modell i 1:100, men det regner jeg med skal fungere greit likevel. Modellen kan bygges både som et litt eldre lastefartøy, eller et mer moderne containerfartøy. Lengden er ca. 85 cm, og bredden er litt under 15 cm. Modellen min ligger fortsatt ubygd i esken sin. Jeg kjøpte modellen min hos Nortrading i Mysen, og mener jeg ga noe under 1000 lappen.
|
|
SOHo
|
|
![]() |
|
Roger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Hei!
Den er nøyaktig i H0, men krever både litt plass og romslig mj-skip-budjett. Det er kun dog 3 tilbake:
|
|
Med vennlig hilsen
R ![]() “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |