Ønskeliste ? |
Post Reply ![]() |
Page <123 |
Author | ||
Andreas ![]() Veteran ![]() Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hehe ja La oss si at bredden på låven er cirka 15 meter omkretsen for en som rundbane som går langs veggen blir da ca. 170 meter. Så legger vi hele med rundbanen med Marklin K flexiskinner med lengde på 90 cm det blir 189 stykk, med en pris på 100 stk blir det 18900 kr |
||
Hilsen Andreas.
|
||
![]() |
||
Nordlandsbanen ![]() Viderekommen ![]() Joined: 19 august 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 72 |
|
Har egentlig tenkt mange ganger at hvis vi legger ned gården heime så skal jeg bygge om låven til mj-lokale. Fjøsen er i god gammeldags stil på rundt 20 meter lang så DET blir anlegg
|
||
mvh Nordlandsbanen, bedre kjent som Lars R.
Norsk materiell fra 1960 til 2007. Vekselstrøm. HO |
||
![]() |
||
Georg ![]() Viderekommen ![]() Joined: 17 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 60 |
|
Kjære sjefsalvenissesekretærinnbillesegforståsegpåerogu atorisertin nvilgeravjulenisseønskerutenåværebemyndigedavretteinstans Jeg er takknemlig for at mitt første ønske er innvilget uten tung og omstendlig saksbehandling. Når det gjelder ønske nr. 2 velger jeg å ikke kommentere dette utover at jeg er overordentlig fornøyd med min nåværende kone og at det selvfølgelig er helt uegennyttige hensyn som ligger til grunn. Det er vel mer snakk om avlastning. Du synes ønske nr. 3 er beskjedent. Er det lov å spørre hvor mange m2 du disponerer? Når det gjelder ønske nr. 4 viser jeg til mitt svar ang. ønske nr. 3 Tilslutt: Jeg synes Containerterminalen ser utrolig flott ut, men svingskive er ikke dumt det heller. Har du svingskiven? Jeg tilslutter meg også ønsket om fred og fordraglighet og håper at alle får noen av sine ønsker oppfylt. |
||
![]() |
||
KnuT ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 364 |
|
Det finnes jo noen låveanlegg allerede.
Kan jo bli et lite anlegg der - men koster virkelig en Märklin fleksiskinne 100 kroner? Du får jo Peco og andre for en tredjedel av den prisen. Eller selvimportert Atlas e.l for en fjerdel. Mitt ønske kan jo deles av alle: Ønsker dere en fredelig adventstid og at vi alle kan se at jula er mer en bare å fylle opp lagerene våre. |
||
![]() |
||
Dag Cato ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
|
Mitt areale er direkte omvendt proposjonalt med antall produserte avkom.
En svingskive hadde vært helt ideelt til å foreta plutselige endringer i ambisjonsnivå. Antall snudde grader er direkte proposjonale med den til enhver tid rådende form. MVH DCS Sjefsalvenissesekretærinnbillesegforståsegpåeroguatorisertin nvilgeravjulenisseønskerutenåværebemyndigedavretteinstans |
||
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
||
![]() |
||
Yngve ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 21 oktober 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 305 |
|
Det ble visst en liten julegave til meg selv i år
![]() ![]() |
||
Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86
Yngve Forumet Smalspor avd. Bergen |
||
![]() |
||
Andreas ![]() Veteran ![]() Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
|
Nei og nei! Åpner du presangene før tiden? Du får pakke den inn i igjen til julaften
![]() |
||
Hilsen Andreas.
|
||
![]() |
||
odin11 ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 16 desember 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 112 |
|
5 nsb b 7 vogner
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |