Langtidsplanlegging: Treff i Danmark 2008 |
Post Reply ![]() |
Author | |
halvors ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 787 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27 november 2006 at 15:19 |
Hei alle FREMO-venner i Norge Jeg har fått følgende mail fra Danmark, og jeg refererer den her til info for alle dere som like å planlegge igod tid:
Treffet i fjor var svært hyggelig, og dette kan anbefales!
Hilsen Halvor
|
|
![]() |
|
terje-o ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 260 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Veeeeldig bra! Dette kan da også bli første anledning for mange av oss til å kjøre amerikansk på organisert vis. En kjempeanledning til å realisere noen av alle de prosjektene jeg har hørt om i den gata Er folket klar? MVH Terje O |
|
![]() |
|
Steinar Snøtun ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 22 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 143 |
Og hvem tar på seg rederansvaret for fergeforbindelsen for vogner mellom Norge og Danmark?
![]() Edited by Steinar Snøtun - 27 november 2006 at 21:22 |
|
Steinar
|
|
![]() |
|
Andreas ![]() Veteran ![]() Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Kjør om Sverige og bruk broa
![]() |
|
Hilsen Andreas.
|
|
![]() |
|
Ørjan ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Når vi kommer til det året så e eg ikke sikker, men vil da tro at eg er me!!! Akkurat fått noe Amerikansk i posten... |
|
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
|
![]() |
|
MY1201 ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 814 |
Color Line har jo ferje fra Kristiansand til Hirthals og begge terminaler har jernbane ned til havna, så lenge sporet i Kristiansand blir rensket for asfalt. Eller så er alternativet Gøteborg-Frederikshavn Magne Edited by MY1201 - 30 november 2006 at 12:50 |
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
![]() |
|
traiNman ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Du mener vel Gøteborg - Fredrikshavn? Petter |
|
![]() |
|
MY1201 ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 814 |
Jo, tenkte litt feil der, takker for koreksjonen. Magne |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |