Hansens "svenneprøve" |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Author | |
Andreas ![]() Veteran ![]() Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei Kan jeg få spørre hvilke gressprodukter du har bruk på modulene Hansen ? Mvh Andreas |
|
Hilsen Andreas.
|
|
![]() |
|
eika ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1623 |
Som Hansens "gartner" kan jeg avsløre at det er brukt en blanding av Faller 171319/171369 (tilsvarer Woodland T49), 171320/171370 (tilsvarer Woodland T50) og 171302 (tilsvarer Woodland T42) I tillegg vil du finne innslag av div. gressmatter fra Heki og Mininatur samt litt grovere gressklumper fra woodland/Faller i diverse grønntoner. Eirik Edited by eika - 13 september 2006 at 20:51 |
|
![]() |
|
Andreas ![]() Veteran ![]() Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
takker for hurtig svar Eirik mvh Andreas Edited by Andreas - 13 september 2006 at 23:11 |
|
Hilsen Andreas.
|
|
![]() |
|
Hei igjen Har noen spørsmål til jeg: Hvilke produkter er brukt til ballasten? har du smussa skinnegangen eller bare malt sviller og skinner? Likte veldig godt hvordan du hadde fått til ballasten på modulen mvh Andreas |
|
Hilsen Andreas.
|
|
![]() |
|
J-I Hansen ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 675 |
Ballasten er fra Woodland, men eksakt hva den heter vet Eirik. Skinnestrengen er smusset med Tamiya "Nato brown", ved bruk av air-brush. Og det ble gjort etter grusleggingen.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |