F7 i Modell |
Post Reply ![]() |
Author | |
Grim ![]() Viderekommen ![]() ![]() Joined: 14 juni 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 68 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 juni 2007 at 00:08 |
Jeg liker å spille Trainz Railroad Simulator 2006 og det er noen ganske fete design av F7 serier der. Jeg poster noen bilder under av de feteste. Noen som veit om noen av disse som blir laget i modell og evt. hvor jeg kan få tak i?
![]() V Line ![]() New York Central ![]() Santa Fe ![]() Canadian Pacific ![]() Southern ![]() Canadian National ![]() Ontario Northland ![]() ![]() Baltimore and Ohio ![]() Edited by Grim - 26 juni 2007 at 00:13 |
|
![]() |
|
olavm ![]() Viderekommen ![]() ![]() Joined: 03 desember 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei
Sjekk på Walthers.com - som du kan bestille selv, eller kjøpe vis f eks Sianco i Drammen. Du finner fine modeller fra blant andre
Intermountain, Broadway Limited (veldig bra!) og Proto 2000. Det dreier seg jo om pris, men jeg har selv modeller fra disse tre produsentene, og er nok mest imponert over Broadway sine.
Olav
|
|
OlavM
|
|
![]() |
|
KnuT ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Athearn Genesis er også et bra valg.
Hobby Train i Drammen har hatt slike på lager. Styr unna MRC sine F7. De skal ikke være bra. Og de gamle Athearn (ofte kalt Blue Box eller nyere Ready to Run) er ikke så fine som Genesis-serien, men billigere. (har noen Santa Fe av slike til overs) Du kan finne slike på e-bay. Stewart er et bra merke. Godt drivverk. Ikke fullt så detaljert som nyere modeller. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |