MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - R.E.M konsert i Carlstad
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

R.E.M konsert i Carlstad

Post Reply Post Reply
Author
Morten Jacobsen View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Morten Jacobsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: R.E.M konsert i Carlstad
    Posted: 20 april 2007 at 19:09
Var noen få sekunder innom Østlandsendigen på NRK for litt siden (fra Bergen) og mener at jeg så et glimt fra en R.E.M konsert i Carlstad.

Morten Jacobsen (MJ)

H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO
Back to Top
Morten Jacobsen View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Morten Jacobsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 april 2007 at 19:34
Det var helt korrekt, eller nesten.  Det var vel heller U2 som holdt konsert.  Etter litt leting fant jeg hele innslaget her:

Lykke til på Kråkstad i helgen Carl-Frederic

Edited by Morten Jacobsen - 20 april 2007 at 19:36
Morten Jacobsen (MJ)

H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 april 2007 at 19:41

15 minutes of fame......Carlf.....15 minutes.....Wink Lykke Til

"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 april 2007 at 20:04
Så innslaget på TV i stad...

Får bare gratulere Carl - FClapClapClap
Hilsen Andreas.   
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 april 2007 at 22:20
Mange takk. Det var nok U2 som var stilt opp på scenen i innslaget, men R.E.M. dukker jo og opp i helgen.

Håper det blir mye folk på messa i helga, og denne reportasjen hjelper nok endel!

I Kråkstad Samfunnshus er det forresten åpent fra 11-17 både lørdag og søndag. Jeg er der, Styrkar Braaten har tatt med seg en modul som etter det jeg forstår er rykende fersk fra byggebordet. Litt salgstands, Inge har tatt med seg sønnens bane, tivoli, kino. Blir mye bra!
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
Ole P View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ole P Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 april 2007 at 22:30

Må bare få gratulere Carl-Frederic med et flott innslag. Måtte innslaget  komme på Rikssendingene også!

Lykke til med arrangementet i Kråkstad.

Mvh Smilele
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 april 2007 at 22:30
Originally posted by carlf carlf wrote:

Mange takk. Det var nok U2 som var stilt opp på scenen i innslaget, men R.E.M. dukker jo og opp i helgen.

Håper det blir mye folk på messa i helga, og denne reportasjen hjelper nok endel!

I Kråkstad Samfunnshus er det forresten åpent fra 11-17 både lørdag og søndag. Jeg er der, Styrkar Braaten har tatt med seg en modul som etter det jeg forstår er rykende fersk fra byggebordet. Litt salgstands, Inge har tatt med seg sønnens bane, tivoli, kino. Blir mye bra!
Kommer på søndag,tar med meg noen av prosjektene for fremvisning......

EDIT: Kommer ikke i morgen....må kjøre flyttelass for brutternAngry

Edited by morten.h - 21 april 2007 at 23:05
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 april 2007 at 20:27
Det var synd morten...

Det ble en svært vellykket messe. Helt uoffisielt tall på besøkende begge dager var ca. 600 (Tre ganger så mange som i fjor!!!)

I dag var det mange barnefamilier på plass, og mitt og Inge"s innstalasjoner fikk nok oppmerksomhet.

En flott messe, jeg kommer tilbake neste år!
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 april 2007 at 22:09

Fikk ikke tid til en tur på messa i dag jeg hellerCry Får ta det igjen til neste årSmile 

Hilsen Andreas.   
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,059 seconds.