R.E.M konsert i Carlstad |
Post Reply ![]() |
Author | |
Morten Jacobsen ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20 april 2007 at 19:09 |
Var noen få sekunder innom Østlandsendigen på NRK for litt siden (fra Bergen) og mener at jeg så et glimt fra en R.E.M konsert i Carlstad.
|
|
Morten Jacobsen (MJ)
H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO |
|
![]() |
|
Morten Jacobsen ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var helt korrekt, eller nesten. Det var vel heller U2 som holdt konsert. Etter litt leting fant jeg hele innslaget her:
http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/247161 (ca 14 min 30 sek)
Lykke til på Kråkstad i helgen Carl-Frederic Edited by Morten Jacobsen - 20 april 2007 at 19:36 |
|
Morten Jacobsen (MJ)
H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO |
|
![]() |
|
morten.h ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
15 minutes of fame......Carlf.....15 minutes..... |
|
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
![]() |
|
Andreas ![]() Veteran ![]() Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Så innslaget på TV i stad...
Får bare gratulere Carl - F
![]() ![]() ![]() |
|
Hilsen Andreas.
|
|
![]() |
|
carlf ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Mange takk. Det var nok U2 som var stilt opp på scenen i innslaget, men R.E.M. dukker jo og opp i helgen.
Håper det blir mye folk på messa i helga, og denne reportasjen hjelper nok endel! I Kråkstad Samfunnshus er det forresten åpent fra 11-17 både lørdag og søndag. Jeg er der, Styrkar Braaten har tatt med seg en modul som etter det jeg forstår er rykende fersk fra byggebordet. Litt salgstands, Inge har tatt med seg sønnens bane, tivoli, kino. Blir mye bra! |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
![]() |
|
Ole P ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 28 september 2006 Location: Bergen Status: Offline Points: 194 |
Må bare få gratulere Carl-Frederic med et flott innslag. Måtte innslaget komme på Rikssendingene også! Lykke til med arrangementet i Kråkstad.
Mvh
![]() |
|
![]() |
|
morten.h ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
EDIT: Kommer ikke i morgen....må kjøre flyttelass for bruttern ![]() Edited by morten.h - 21 april 2007 at 23:05 |
|
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
![]() |
|
carlf ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Det var synd morten...
Det ble en svært vellykket messe. Helt uoffisielt tall på besøkende begge dager var ca. 600 (Tre ganger så mange som i fjor!!!) I dag var det mange barnefamilier på plass, og mitt og Inge"s innstalasjoner fikk nok oppmerksomhet. En flott messe, jeg kommer tilbake neste år! |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
![]() |
|
Andreas ![]() Veteran ![]() Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Fikk ikke tid til en tur på messa i dag jeg heller |
|
Hilsen Andreas.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |