Repp av vogn...Hjelp |
Post Reply ![]() |
Author | |
Roger Andre ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 23 februar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 120 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12 april 2007 at 18:53 |
Trenger noen gode råd, til repp av innfesting mellom vogna og boggiene...
Innfestingene har brukket på begge sider på min Marklin vogn... må vel limes sikkert...
![]() ![]() Håper noen forstår hva jeg mener.
Alle svar motas med takk...
![]() Mvh RAH
|
|
Mvh Roger Andre
Valdresbanen"s materiell alle epoker |
|
![]() |
|
Roger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei!
Jeg ser for meg at "festet" mellom en boggi og en vognkasse skal være bevegelig, og således er det kanskje ikke så lurt å lime....?
Nå vet ikke jeg hvordan din vogn, og skaden ser ut.
Dersom du ser etter lim som er kraftig, kan jeg på bakgrunn av egen erfaring anbefale to-komponents epoksy.
|
|
Med vennlig hilsen
R ![]() “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
![]() |
|
Andreas ![]() Veteran ![]() Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Hei,
Kanskje det hadde vært lettere og se hva du mener hvis du hadde lagt ut et bilde....
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
![]() |
|
Roger Andre ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 23 februar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 120 |
Skal prøve og legge inn noen bilder i morgen men er ikke noen kløpper på data, har du noen tips Andreas... Hilsen RAH Edited by Roger Andre - 12 april 2007 at 22:35 |
|
Mvh Roger Andre
|
![]() |
|
|
|
Mvh Roger Andre
|
![]() |
|
Andreas ![]() Veteran ![]() Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Der ja... Er det noen plugg som har løsnet???
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
![]() |
|
morten.h ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Hvordan ser delene som har knekt av ut? Hvis de er relativt hele,kan du lime de på med lynlim eller epoxy( eks. aralditt).....Eller du kan tilpasse og kappetil en skrue og lime den fast i rammeverket....da tåler vogna litt juling igjen
![]() |
|
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
![]() |
|
Delene er hele... så da ble det en ordning med liming av vogna...
Brukte to komponent lim og det ble bra ...
Takk for alle innspill...
Mvh RAH
|
|
Mvh Roger Andre
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |