Speil til Roco EL16 |
Post Reply ![]() |
Author | |
Yngve ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 21 oktober 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 305 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30 mars 2007 at 19:21 |
Krise i leiren.... EL16 loket mitt fra Roco har mistet et speil. Er det noen steder det går ann å få tak i nye i riktig farge??
|
|
Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86
Yngve Forumet Smalspor avd. Bergen |
|
![]() |
|
Stian ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det samme kann jeg si min di 3 fra roco mistet et speil ogsa ![]() ![]() sry med at jeg ikke kan taste de 3 siste bokstavene i alfabetet ![]() |
|
![]() |
|
eika ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1623 |
I utgangspunktet skal det være bare å ringe den lokale roco pusheren... Vet hvertfall at Hobby-train i Drammen nylig har fått oppdatert reservedelsliste på CD, så de bør kunne få bestillt inn riktige deler.
Eirik
|
|
![]() |
|
Stian ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
jippi!!!! da blir det nye speil!!
![]() ![]() da tror jeg at jeg sier det for oss begge! ![]() Edited by Stian - 30 mars 2007 at 20:26 |
|
![]() |
|
morten.h ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Morten kan hjelpe....ny eller gammel design?
|
|
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
![]() |
|
Yngve ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 21 oktober 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 305 |
Tusen takk! Det er nydesign det er snakk om. Send meg en PM så får vi ordnet det.
![]() |
|
Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86
Yngve Forumet Smalspor avd. Bergen |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |