Et glemt medlem..? |
Post Reply ![]() |
Author | |
Bulldog ![]() Nykommer ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 november 2004 at 22:50 |
Hvorfor blir jeg ikke registrert som MJF-medlem når jeg er MJF-medlem Får bare melding om at jeg ikke har tilgang til disse sidene. |
|
Bare død fisk flyter med strømmen.
|
|
![]() |
|
Dag Cato ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er nok fordi en slik registrering må gjennomføres manuelt av hovedmoderator.
Et PM (melding via postkassen øverst på siden) til Lars G med medlemsnummer burde løse den saken. Det kan drøye til morgendagen før det er gjort. MVH |
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
![]() |
|
Bulldog ![]() Nykommer ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 13 |
Det er bare det at jeg får ikke sendt PM heller så lenge jeg ikke er registrert som fullverdig medlem. Får bare melding om at jeg ikke har tilgang til denne tjenesten når jeg prøver å sende. |
|
|
|
![]() |
|
Lars Gjertsen ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
Hei Rune Medlemsstatusen er nå oppdatert på profilen din. Hvis ikke PM funksjonen virker nå, må vi ta et nytt ettersyn på den. Svar her hvis den ikke virker. Lars |
|
![]() |
|
.....den virker.......
![]() |
|
|
|
![]() |
|
midnight ![]() Administratorgruppen ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1146 |
Hjelp!!! Æ å vil værra medlem! # 74 trur eg... Men er det meningen at noen (Lars Gj) sitter og studerer hvert nytt forummedlem for å se om de også har betalt kontingenten til MJF? |
|
Morten W
H0 USA - Conrail, CSX & NS i Appalachia 1990+ O USA - Lehigh Valley ca 1975 Inspirasjon: Chubb, McClelland, T Koester, www.ldsig.org & www.opsig.org Besøk www.onorway.com |
|
![]() |
|
midnight ![]() Administratorgruppen ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1146 |
PÅ den annen side så mister man jo tydeligvis rangeringen når man blir medlem da... det er jo flott med mange stjerner
![]() |
|
Morten W
H0 USA - Conrail, CSX & NS i Appalachia 1990+ O USA - Lehigh Valley ca 1975 Inspirasjon: Chubb, McClelland, T Koester, www.ldsig.org & www.opsig.org Besøk www.onorway.com |
|
![]() |
|
TomB ![]() Viderekommen ![]() ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 93 |
Det er flere som ikke står som medlem ---------- Tom Blikstad Edited by TomB |
|
mvh
Tom Blikstad, Asker HO, Tysk/sveitsisk forbilde, Märklin K, Esu ECoS, Viessmann, Kühn, MBTronik, WinDigipet, WinTrack |
|
![]() |
|
Lars Gjertsen ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
De som ikke står som medlem, men faktisk er, bør sende meg et PM, så oppdateres status - automatisering av dette er ikke en realitet pr. dd. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |