Muligheter for å gjøre ett kupp. -Kanskje... |
Post Reply ![]() |
Author | |
Roger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 januar 2008 at 14:41 |
Hei!
Det er ikke mange ordinære leketøysbutikker som fører modelljernbaneprodukter lenger, om noen i det hele tatt? Leketøyskjeden Edwis har i hvertfall tilbudt startsett fra Märklin i enkelte av sine butikker.
Nå har det seg slik at leketøyskjeden Edwis skal opphøre, og erstattes med BR-leker. I denne anledning er det 70% avslag på ALLE produkter i alle Edwis-butikkene fra og med i dag, siden butikkene skal tømmes for produkter.
Det kan kanskje derfor lønne seg å sjekke om din lokale Edwisbutikk lenger har Märklin-startsett med 70% rabatt? Min hadde ikke flere startsett igjen, men jeg klarte i hvertfall å sikre meg en stor Scalectrix bilbane (ordinær pris 1098,-) til kr. 298,- (!).
Løp og kjøp?? (Men vær rask. Det blir fort tomt i hyllene nå) Edited by Roger - 24 januar 2008 at 14:42 |
|
Med vennlig hilsen
R ![]() “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
![]() |
|
Morten M ![]() Veteran ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 274 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tok en ringerunde til 5 av butikkene i Oslo-området. Under over alle undere - de tok telefonen i alle butikkene!
![]() MVH
|
|
Morten K. Agerup Myhr
2016 Frogner Gøy med Z/H0e/H0/SM32 16mm/1:1 og alt annet som ruller/hveser/flyr/smeller og/eller brummer på vann, bakke, under bakke, i luften - sålenge det fòrer traktorgenet. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |