fremo endestykker - pris? |
Post Reply ![]() |
Author | |
Ørj@n ![]() Nykommer ![]() ![]() Joined: 13 februar 2007 Location: Noreg Status: Offline Points: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 august 2010 at 22:11 |
hei!
eg driv på og bygger meg eit nytt modelljernbane anlegg (Märklin), og då tenkte eg at eg skulle bygge det i modular. eg har ikkje tenkt å bygge fremo modular men eg tenkte at eg kunne bruke endestykka. men kva er prisen på dette og kor kan eg kjøpe dei? (eg har hørt at det finnst fleire forskjellige landskapsprofilar, og eg vil helst ha ein type som kan passe litt bratt fjell) Takk for svar
![]() |
|
Helsing Ørjan :)
|
|
![]() |
|
MY1201 ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 814 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Togbutikken har, se www.togbutikken.no
|
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
![]() |
|
Mr Bridger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Litt tomt for disse i Togbutikken nå, men ny forsyning er på vei
![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |