Boggier på trevogner |
Post Reply ![]() |
Author | |
RuneH ![]() Veteran ![]() Joined: 04 mai 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 285 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 mai 2010 at 22:58 |
Hei!
Er det noen som vet om det finnes utenlandske personvogner som har samme type boggi som NSBs trevogner (dvs. "Roco-utgaven")?
På forhånd takk!
Mvh
Rune
|
|
![]() |
|
Stian ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tviler ganske sterkt på det. du bør evt prøve å støpe en boggie i resin?
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
![]() |
|
Pelle ![]() Nettgruppen ![]() ![]() Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Hva skal du bruke dette til? Det er sikkert mulig å få tak i boggiene som reservedeler fra Roco hvis du trenger disse til annet bruk.
|
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
![]() |
|
RuneH ![]() Veteran ![]() Joined: 04 mai 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 285 |
Hei!
Jeg holder på å lage trevogner i N-skala og lurer på om det er mulig å "låne" norske boggier fra utenlandsk materiell.
Plasseringen av innlegget i kategorien H0-skala er nok litt misvisende, men jeg tenkte at det sannsynligvis er lettere å få svar der enn i N-skala-kategorien
![]() Mvh
Rune
|
|
![]() |
|
ses ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Det er vel noen tyske vogner fra samme perioden (1.Vk) som ikke er helt ulike, dog noe kraftigere. Vet vi snuste litt på disse før Roco-vognene kom. Det er vel ikke utenkelig at disse eldre tyske vognene finnes i N-skala også.
|
|
Svein S
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |