MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - Nok ett dumt spm. fra nybegynner
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Nok ett dumt spm. fra nybegynner

Post Reply Post Reply
Author
Nyborgracing View Drop Down
Nykommer
Nykommer

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nyborgracing Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Nok ett dumt spm. fra nybegynner
    Posted: 18 desember 2011 at 20:09
Er det sånn å skjønne at det dere kaller 3skinne systemet her inne er marklin pga de punktene de har så det blir "3"leder? mens roco olignende er 2skinne? har lyst på å bruke peco code 75 flex skinner på anlegge jeg en gang skal bygge så da kan vel jeg begynne med roco startsett får å leke nå å bruke toge å vognene på de skinnene??
MVH:
Bjørn Øyvind
Back to Top
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 desember 2011 at 20:19
Det stemmer. Og som jeg pleier å si: Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar...Wink

Svein
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside www.hjemstad.no ble dessverre drept av Pro ISP da one.com overtok.
Back to Top
Nyborgracing View Drop Down
Nykommer
Nykommer

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nyborgracing Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 desember 2011 at 22:10
Originally posted by Svein_A Svein_A wrote:

Det stemmer. Og som jeg pleier å si: Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar...Wink

Svein
hehe, ja du sier noe der Smile
takker for svar, da må jeg vel bare bestille så jeg å onkelungen min har noe å leke oss med i romjula!! han har mast en stund nå siden han ikke vil være med ute å leke med nitro biler så må vi ordne oss en inne hobby også!! også er det så fint å ha noen å skylle på med tanke på samboer'n som er dritt lei leker hehe Tongue
MVH:
Bjørn Øyvind
Back to Top
Mini View Drop Down
Nykommer
Nykommer

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mini Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 desember 2011 at 23:37
Originally posted by Nyborgracing Nyborgracing wrote:

Er det sånn å skjønne at det dere kaller 3skinne systemet her inne er marklin pga de punktene de har så det blir "3"leder? mens roco olignende er 2skinne? har lyst på å bruke peco code 75 flex skinner på anlegge jeg en gang skal bygge så da kan vel jeg begynne med roco startsett får å leke nå å bruke toge å vognene på de skinnene??

Med et Roco startsett har du gjort det aller beste valget du som nybegynner kan ta. Det kan du bygge på i fremtiden uansett hvor avansert du ønsker å bli. Lykke til!
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.