Anlegg for videodemonstrasjon |
Post Reply ![]() |
Author | |
midnight ![]() Administratorgruppen ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1146 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18 oktober 2011 at 21:39 |
Heisan!
Jeg har en kompis som jobber i en av de største fotobutikkene i Oslo. Nå har de fått en genial ide om å kunne bruke en enkel modelljernbane til å demonstrere bruk av videokamera, men de trenger litt hjelp. Foreløbig er det veldig vagt hvordan de ser for seg at dette skal gjøres og hva de kan gi av kompensasjon for en slik jobb. Slik jeg forstår det er dette noe som skal stå mer eller mindre permanent (til de forandrer innredningen igjen). Er det en klubb, privatperson eller et firma som kunne tenke seg å ta en prat med dem om dette så send meg en melding så skal jeg formidle kontakt. |
|
Morten W
H0 USA - Conrail, CSX & NS i Appalachia 1990+ O USA - Lehigh Valley ca 1975 Inspirasjon: Chubb, McClelland, T Koester, www.ldsig.org & www.opsig.org Besøk www.onorway.com |
|
![]() |
|
Nils Gullhav ![]() Veteran ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 253 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Send de innom meg en onsdag etter ett hos Amundsen
Kansje jeg kan hjelpe de videre. Hilsen Nils
|
|
7/11-11 Jeg har forlatt dette forumet.
Ønskes kontakt må naboforumet benyttes. Det er alt for lite av ingenting på alt for manges program. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |