Byggeanvisning Årnes (CM) |
Post Reply ![]() |
Author | |
StenR ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 19 oktober 2014 Location: Norge Status: Offline Points: 341 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 november 2017 at 20:20 |
Hei!
På Kornsjømessa i vår fikk jeg tak i et byggesett av CM Årnes stasjon, uten monteringsanvisning. Etter å ha studert byggesettet innser jeg at det er HELT urealistisk å sette det sammen uten denne. Så nå er det vel i bunn og grunn en neve trepinner :-) Jeg har vært i kontakt med noen velvillige sjeler jeg vet har bygget Årnes, men de har ikke klart å finne anvisningene sine. Det er jo slikt som har lett for å kommer bort når settet først er bygget... Så nå prøver jeg her: Er det noen som har monteringsanvisningen for Årnes stasjon (CM-13B) og har mulighet for å skanne/kopiere denne? Kan godt betale en slant for bryderiet. Jeg bygger selv inspirert av Kongsvinger/Grensebanen, så hadde vært veldig moro å få satt den sammen! StenR
Edited by StenR - 26 november 2017 at 20:21 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |