NSB EL17 og B7 O-skala. Jeg har bygget et togsett. |
Post Reply |
Author | |
Majestix
Viderekommen Joined: 07 mai 2024 Status: Offline Points: 55 |
Post Options
Thanks(1)
Posted: 12 desember 2024 at 14:11 |
Jeg har bygget et togsett med EL17 med to stk B7 vogner i skala O.
Det er riktignok Lego men også O-skala modelltog. Særlig vognene er veldig skala riktige. Mulig at loket er en liten tanke for kort. Jeg har fått trykket NSB logo på noen klosser også. Se bilder. Edited by Majestix - 12 desember 2024 at 14:26 |
|
Modelljernbane er modelljernbane
|
|
Laurenz
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 644 |
Post Options
Thanks(1)
|
Det er kjempebra! Loket ser litt kort ut ja, man hva gjør det? Synes det ser veldig fint ut. Eneste anmerkning måtte være at logoen er feil i forhold til designet. Du har brukt logoen som kom litt ut på 2000-tallet og som bl.a. er speilvendt av det som ble brukt da "nydesign" kom i 1982. Men det er bare en ubetydelig kommentar på et ellers nydelig stykke arbeid!
|
|
Majestix
Viderekommen Joined: 07 mai 2024 Status: Offline Points: 55 |
Post Options
Thanks(0)
|
Her står det på banen som jeg bygger. Det tar seg godt ut. Edited by Majestix - 15 januar 2025 at 00:55 |
|
Modelljernbane er modelljernbane
|
|
Laurenz
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 644 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veldig fin by og flotte trær
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |