Kjetting... |
Post Reply |
Author | |
Morten M
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 april 2016 at 00:04 |
Manglet 3-leddskjettingen på et par lok/vogner og dro til England (Muligens ikke _bare_ derfor...) for å få tak i slike.
Idag var jeg innom den lokale Jernia-butikken, som definitivt ikke er blant de største (Skedsmokorset). Der hadde de slik på rull, 9mm lenker og bare å kutte i riktig lengde. Riktignok var det dyrt, til kr 28,- pr lm...! ;-) |
|
Morten K. Agerup Myhr
2016 Frogner Gøy med Z/H0e/H0/SM32 16mm/1:1 og alt annet som ruller/hveser/flyr/smeller og/eller brummer på vann, bakke, under bakke, i luften - sålenge det fòrer traktorgenet. |
|
ESI
Viderekommen Joined: 04 januar 2013 Status: Offline Points: 84 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg tror kanskje den engelske kjettingen ble litt dyrere. Som sagt kunne du fått en halvmeter av meg.. Som forøvrig ble handlet på Jernia Strømmen. :-P
|
|
Morten M
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nei, sparte så mye på inkludert hotellfrokost, inkluderte turer med karusell og miniatyrtog og taxfree hjemover, at det mer enn dekket opp resten...
Kanskje jeg må begynne å bygge skute i 1:19, for å benytte restene som ankerkjetting? |
|
Morten K. Agerup Myhr
2016 Frogner Gøy med Z/H0e/H0/SM32 16mm/1:1 og alt annet som ruller/hveser/flyr/smeller og/eller brummer på vann, bakke, under bakke, i luften - sålenge det fòrer traktorgenet. |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |