Teknisk hobbymesse i Bergen |
Post Reply |
Author | |
Morten Jacobsen
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 mars 2009 at 14:07 |
Mens noen av oss kjørte trafikkspill og lekte med tog i arendal og andre gjennomførte en flott messe i Oslo, hadde jaggu meg bergenserne sin andre messe på mindre enn et halvt år.
|
|
Morten Jacobsen (MJ)
H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO |
|
Ole P
Medlem i MJF Joined: 28 september 2006 Location: Bergen Status: Offline Points: 194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Først av alt vil jeg takke alle som deltok på messen! Det ble en fin messe, selv om vi hadde værgudene mot oss! Knallfint vær lørdag og rimelig bra vær på søndagen. I tillegg til artikkelen i BT så kan du også kikke på denne fra dagens BA; http://www.ba.no/nyheter/article4228919.ece
Ellers så følger litt bilder her:
Utsnitt av den nye "Juvend"
Mârklin-anlegget til Torstein
Nytte kjøretøy i skala 1:50
Det russiske hangarskipet Kiev som nå er museumsskip i Kina (bygget i papp og papir)
Flyet som Åge kom med fra Trondheim
Arild Thorsen"s flyplass 4,8 * 1,2 meter med masse spennende detaljer, mange av kjøretøyene var scratchbygget da de ikke finnes i H0 modell
Så vil jeg bare minne om Modelljernbane messen som går av stabelen 3. - 4. oktober samme sted. Den 20. i rekken
Mvh le
Edited by Ole P - 30 mars 2009 at 18:06 |
|
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det var en fin messe! Jeg ble intervjuet av tv2 mener at programmet som det kommer på er waschera
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
SverreNN
Medlem i MJF Joined: 23 februar 2009 Location: Bergen Status: Offline Points: 205 |
Post Options
Thanks(0)
|
BA tok veldig mange bilder, mener at de tok utrolig mange bilder av N-anlegget. Men de tar vel ikke med alt.
|
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |