Hmmm |
Post Reply |
Author | |
J-I Hansen
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 675 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 september 2008 at 16:11 |
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1621 |
Post Options
Thanks(0)
|
Problemet er vel at det dessverre ikke er noen medlemmer i klubben som besitter nødvendig kompetanse og har ledig tid.
Jeg varslet styret allerede i mai om at jeg ikke hadde kapasitet til jobben lengre grunnet mange andre oppgaver i forbindelse med butikk og ikke minst planleggingen av siste helgs FREMO-treff.
Hadde jeg visst hva status var kunne jeg hvertfall kommet med litt info her, men styret har dessverre ikke engang sendt klubbens medlemmer noe som helst info om arrangementet det siste kvartalet. Så jeg vet ærlig talt ikke hva man vil få oppleve i år (bortsett fra min/vår egen butikkstand) Men jeg håper at innholdet på messen blir som det pleier å være.
Eirik
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |