Julemesse i Oslo Modelljernbanesenter. |
Post Reply |
Author | ||
Svein
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 249 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 november 2007 at 07:13 |
|
Kløfta MJ Klubb arrangerer mini julemesse hos Oslo Modelljernbanesenter i Trondheimsveien 84. Lørdag 8 og søndag 9 desember. Det vil være utstilt en del anlegg, bruktmarked, Norsk Jernbane Klubb avd. Kråkstad og Lokaltrafikkhistorisk Forening er der, og noen små forhandlere, IPMS demostrerer bygging av plastbyggesett innen militære kjøretøy. Det er en liten kantine, hvor det serveres pølser, vafler, brus og kaffe. Hjertlig velkommen til et hyggelig minimesse før jul. hilsen |
||
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Oooh, det kan vel fint kombineres med Platemesse på Rockefeller samme dag :) Bytur!
|
||
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
||
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hei,
Hvilken dag er det du skal innover, CF?
|
||
Hilsen Andreas.
|
||
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Lørdag tenker jeg, nevnte platemesse skal beøskes uansett og den er bare på lørdag! Insinuerer du til "Smalspor" tur?
|
||
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
||
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Tjaaa... Hadde i hvertfall tenkt å ta turen, med mindre jeg må jobbe
Vet du om noen flere som skal innover?
|
||
Hilsen Andreas.
|
||
Bjørnar Berge
Viderekommen Joined: 11 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 51 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Kanskje det.
Får sjå kva eg får tid til. |
||
Bjørnar Berge
Viderekommen Joined: 11 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 51 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Eg skal besøke messa, men det blir på søndagen.
|
||
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hei!
Bra tiltak dette her, men jeg kan dessverre ikke delta på det, da åpningstidene ikke er helt forenlig med arbeidstiden min.....
|
||
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
||
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hei!
Noen som har vært der i dag, som har bilder å dele med oss som dessverre ikke kunne være der?
|
||
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
||
Daniel Aune
Medlem i MJF Joined: 11 august 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 379 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg var der, men tok ikke bilder.
|
||
paolsen
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 71 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
WOW! Det var jammen nyttig å vite.... Edited by paolsen - 09 desember 2007 at 03:11 |
||
Morten M
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Har dessverre ikke fått tatt bilder; men det var godt sig med mennesker fra begynnelse til slutt, god stemning, litt av hvert å kikke på og snadderbord med nytt og gammelt å gå gjennom.
Sees idag igjen! :-)
MK(an-ikke-klokken-snart-bli-tolv)H
Morten M
|
||
Daniel Aune
Medlem i MJF Joined: 11 august 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 379 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
WOW! Det var jammen nødvendig å reagere på.... Ikke rart det blir krangel her på forumet....... Edited by Daniel Aune - 09 desember 2007 at 16:00 |
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |