Klubb i Fredrikstad/Sarpsborg |
Post Reply |
Author | |
Habbestad
Nykommer Joined: 06 mai 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 mai 2007 at 16:37 |
Jeg er en som har puslet litt med mj siden jeg var ti, og det har jo gått noen år siden det. Jeg har ikke vært mer aktiv enn hjemme på gulvet og på noen plater opp gjennom årene.
Etter jeg nå har tatt interessen opp, ønsker jeg å komme i kontakt med flere i området rundt Fredrikstad. Jeg har kommet i komtakt med noen, og de har samme ønske som meg.
Fordelen med en klubb/forening er jo den praktiske delen som er vanskelig å få fram på internett og i blader.
Det hadde jo vært moro med en Mjklubb i Østfold ytre.
Hvis noen er hadde hatt moro av det meld interessen her.
Henrik
|
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er ikke Gleng (aka. NiM) stasjonert i Særp?
|
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tror da detHvis ikke er jo også Kråkestad kanskje et alternativ? |
|
Hilsen Andreas.
|
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kråkstad, kan jo nevne den ja. Der er det møte hver mandag kveld fra ca. kl. 18:00 pluss hver tredje lørdag (det var i går så 3 uker til neste) tennes grillene i 3-tiden en gang. Klubben finnes i vognen "den Røde Baron" i spor 4 på Kråkstad stasjon.
|
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |