"Freight train Graffiti" |
Post Reply |
Author | |
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 mars 2008 at 20:47 |
I dag var jeg en svipp innom Astruf Fearnley Museet for Moderne Kunst og i giftshoppen fant jeg denne:
"Freight Train Graffiti" av Roger Gastman m.fl. Det er en paperback på 350 sider med mange, mange bilder fra pieces på godstog i Nord-Amerika samt intervjuer og kommentarer fra kunstnerene selv. Jeg har jo ikke rukket å se gjennom den fra perm til perm men den virker som et godt innblikk inn i en kunstart som mange normalt ser på som vandalsime (Jeg har ingen planer om å starte debatt). Jeg gav 189,- for den, virker for meg som mye igjen for penga. Jeg kjøpte og (Det er en bra giftshop!) denne: "Street Logos" av Tristian Manco Denne går mer på den enkle Street-art, der små og enkle objekter males på vegg, eller brukes som plakatkunst! |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Wolfgang
Medlem i MJF Joined: 03 desember 2004 Location: Austria Status: Offline Points: 37 |
Post Options
Thanks(0)
|
Her kan du få kjøpt flotte modeller av det i H0: Pelle Søeborg
Edited by Wolfgang - 01 mai 2008 at 15:33 |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |