Jeco kontaktledningsbrygga |
Post Reply |
Author | |
Bo11
Veteran Joined: 25 august 2007 Location: Sverige Status: Offline Points: 417 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 oktober 2007 at 08:32 |
Har Air Brusch Jecos kontaktledningsbrygga. Inte rent fel. Vänl Bo |
|
Bo11
Post Options
Thanks(0)
|
Lite stolpar av Jeco samt Entec trästolpar Mer än så här blir inte byggandet av detta. Då jag har vagnar som jag ska ge mig på samt en hel del signaler Vänl Bo |
|
Snikkaren
Medlem i MJF Joined: 11 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 716 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det her er jo helt rått. Skikkelig masseproduksjon...
Ove
|
|
Ove
No problem is so big or so complicated that it can't be run away from! - Charles M. Schulz |
|
Bo11
Post Options
Thanks(0)
|
Tack snikkaren.
Jag ska ha detta på en elektrifierad del av anläggningen ca 18meter.
Kanske när jag orkar komma igång igen så 10meter till.
Vänl Bo
|
|
Snikkaren
Medlem i MJF Joined: 11 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 716 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veldig bra det du holder på med. Med så mye flott materiell og utstyr, håper jeg at du vil legge ut noen bilder av anlegget når det blir ferdig.
Har du bilder av el. lok du skal bruke på anlegget?
mvh
Ove
|
|
Ove
No problem is so big or so complicated that it can't be run away from! - Charles M. Schulz |
|
Bo11
Post Options
Thanks(0)
|
Detta har jag.
Att inte jag har visat mer än bilder är att jag vill ha min anläggning för mig själv, Tänker mycket vad som händer , vi såg WNJ har själv varit drabbad under 90 talet.
Så det blir inga bilder därifrån, men jag kan gärna visa bilder
styckvis av fordon.
Hoppas på förståelse.
Under byggnad detta SJ el litt D Där kommer även att ingå som jag inte har fått ännu.
5st SJ el litt D-lok
2st SJ el litt xoa7
1st SJ el litt Hg
Vänl Bo
Edited by Bo11 - 14 oktober 2007 at 12:40 |
|
Snikkaren
Post Options
Thanks(0)
|
Selvfølgelig Bo. Du har min forståelse for ditt valg.
Ove
|
|
Ove
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |