Syklister som sykler |
Post Reply |
Author | |
Snikkaren
Medlem i MJF Joined: 11 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 716 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 november 2012 at 19:53 |
Hva med å anskaffe syklister som tråkker rundt på anlegget...
Magnorail har lagt ut videosnutter på hjemmesiden. |
|
Ove
No problem is so big or so complicated that it can't be run away from! - Charles M. Schulz |
|
Småen
Medlem i MJF Joined: 05 november 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 156 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kult.
Hadde nok kjøpt det is jeg hadde en større modelljernbane... |
|
parnulf
Viderekommen Joined: 01 april 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 80 |
Post Options
Thanks(0)
|
På f.eks Intermodellbau er disse syklistene noe av det en kan beundre. Lastebiler som koker hvor røyk velter ut når reparatøren i 1/87 åpner panseret, en feier som klatrer opp og ned i en stige, måker som sirkler over dioramaet (med lyd), bombefly som passerer over et krigsdiorama mens Vera Lynn synger "We'll meet again" i bakgrunnen.... Utrolig mye kreativitet fra hyggelige kollegaer...
|
|
Da er jeg på forumet, og for å bevise det, har jeg skrevet dette.
|
|
Laurenz
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 637 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fantastik! Takk for linken den er lagret og dette må kjøpes.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |