Noen Projekter |
Post Reply |
Author | |
Stian Kolrud
Nykommer Joined: 10 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 desember 2005 at 03:07 |
Noen som har bilder av Ofotbanens EL 13 og deres passasjervogner? Holder på med det projektet samt en EL11. Der trenger jeg foreløpig ikke noe hjelp.
Håper noen kan hjelpe meg fort! |
|
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei! kan desverre ikke hjelpe deg, men ville også spurt om bilder av ofotbanens el13 på postvogna (www.jernbane.net) eller Stasjonen (www.njk.no), så får du større sjangs for treff. Du kan jo også studere bilde galleriene de har på disse sidene vist du ikka alt har gjort det da |
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
Stian Kolrud
Post Options
Thanks(0)
|
Har gjort det, sleit med og finne bilder av passasjervognene dems. Men takk for tipsene!
|
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
He. Gå på www.ofotbanen.no. Der er det noen bilder som kan lastes ned. Lite bilder av B3-vognene, men mye av El 13.
Her er et par bilder: http://www.ofotbanen.no/bildegalleri_vis.asp?id=5&menu =bilder Jeg har forsøkt å male om en Lima El 13. Et bilde av dette ligger her: http://tognett.no/images/gfx/mpk20041010-005.jpg Ventilasjonsluker kan kjøpes via www.messingmodeller.no. Alle lokene har ulik litterering, så der bør du studere hvilken modell du ønsker å lage. Tar du kontakt med Ofotbanen via hjemmesidene dems, kan du sikkert også få tegninger til dekalene. Lykke til! |
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Obas malt om vognene grønt neden for vinduet(grønnt/rød), seinere ble vogene malt grønne, som bf12"ern på bilde under. De vogner som ikke er i bruk er forsatt i nsb nydesign. |
|
A matter of life and death
|
|
Stian Kolrud
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for svar! Dette hjalp!
|
|
Terje Storjord
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 344 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Stian Jeg har seks-sju bilder på www.arctictrains.com. Gå inn og søk på OBAS. Hvis det er spesielle ønsker du har, så kan jeg ta meg en tur opp på Narvik stasjon. Epost public(detduvet)arctictrains(dott)com
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |